Äckel

Var uppe med tuppen idag för att lyssna på HV-AIK och nu är jag så trött, inte pga sömnbrist utan på vad fan HV håller på att ställa till med.
Nu sitter hela hockey Sverige med ett hånflin och myser i sina tv-soffor. Krönikörer slickar sig runt munnen och älskar att HV inte lyckas. För att inte tala om alla sk expert tyckare som vänder kappan efter vinden, de måste ha världens enklaste jobb. Jag fullkomligt avskyr allihop.
På ett sätt är jag glad att jag är här och därmed slipper höra Rönnquist, Arto, Perlskog och gänget.
Äckel är de.

Nåväl, i morgon ska vi på river rafting och på kvällen vankas det rugby, det lär väl få mig på andra tankar hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0