Det är en mus i mitt hus!!

"Sofi, du kommer inte tycka om det här..." säger Elin helt lungt varpå jag hoppar upp på husets högsta punkt och skriker och befarar det värsta. Det var sant, på köksgolvet satt det en liten jävel. Fy fan va äckligt, jag kan inte bo kvar här.

Annars har jag det bra bortsett från att jag lider av sömnbrist. Blev lite tokigt i lördags kan man säga, å andra sidan har jag efterlyst fartfyllda heta nätter, spänning och magi och det fick jag. Drinkar som var så stora att det krävdes 2 händer för att hålla i dem. Folk, dans, söta flickor, söta pojkar, stängningsdags, efterfest, mer öl, borstade tänderna, mer gin ur kopp. Satt ute och pratade tills solen gick upp, somnade en stund mellan 08 och 10.30, trött, kaffe, hemma igen vid 16.

Bara 2v kvar i skolan nu, vemod.

Kommentarer
Postat av: mor

Men älskling. En mus. FY FAN.

2011-03-27 @ 22:12:43
Postat av: Emelie

Oh no en mus!!!!

bara 2 veckor kvar. oj vad tiden gått! Ha det fantastiskt kul det sista!

2011-03-28 @ 18:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0